Zamiast rozpadającego się asfaltu - wytrzymałe i równiutko ułożone żelbetowe płyty oraz nowa nawierzchnia bitumiczna. Pokonanie przejazdu kolejowego na drodze krajowej z Wielunia w kierunku z Sieradza kosztuje teraz dużo mniej nerwów i obaw przed uszkodzeniem podwozia, tudzież kraksą z innym pojazdem. Dodatkowym ułatwieniem jest zlikwidowanie nieczynnego toru od strony miasta. Powody do zadowolenia mają także piesi, którzy doczekali się chodnika w obrębie torowiska.
Zgodnie z zapowiedziami, inwestycja zakończyła się przed świętami Bożego Narodzenia. W poniedziałek przejazd na Sieradzkiej został oficjalnie oddany do eksploatacji. Robotnicy wykonywali ostatnie prace i robili porządki.
- W skali od 0-10, stan tego przejazdu przed remontem oceniłbym na trzy, czyli bardzo źle. Dużym wyzwaniem było dla nas dotrzymanie krótkiego terminu, jaki mieliśmy na wykonanie wszystkich prac, ale jak widać udało się - mówił Mariusz Król, szef firmy Lokom-Tor z Zabrza.
Odbiór inwestycji odbył się w obecności Wojciecha Kwiatkowskiego, dyrektora Zakładu Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach, kierownictwa Sekcji Eksploatacji w Herbach Nowych, a także Stanisława Kokota, wieluńskiego działacza sekcji kolejarzy NSZZ "Solidarność", który zabiegał o remont przejazdu.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody