- Dotychczas produkowany przez nas twarożek o tej samej nazwie, w niezmienionej szacie graficznej oczywiście nadal jest dostępny. Jego wersja odtłuszczona to nasza odpowiedź na zainteresowanie klientów lżejszymi wyrobami. Mam nadzieję, że tak jak jego pierwowzór stanie się naszym hitem sprzedażowym - mówi Marek Kapica, prezes Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu.
Na półkach sklepowych po raz pierwszy pojawił się jogurt naturalny, firmowany przez wieluńską spółdzielnię. Jego oficjalna nazwa to jogurt kremowy.
-To rzeczywiście zupełnie nowy produkt, dotychczas nie mieliśmy swojego reprezentanta w tym asortymencie. Zawartość tłuszczu to w tym wypadku 9 proc. Nasz jogurt jest wyśmienity w smaku, nadaje się do sałatek, musów owocowych i do bezpośredniego spożycia - zachwala prezes Kapica. - Po pierwszych dniach sprzedaży oceniamy, że był to strzał w dziesiątkę, klienci chętnie sięgają po ten wyrób.
Zmiany dotyczą również maślanki. W tym przypadku firma nie zaingerowała jednak w recepturę produktu. Zrezygnowano z foliowych opakowań na rzecz plastikowych kubeczków. Klienci sugerowali, że woreczki nie są poręczne i zbyt archaiczne. Tutaj również pojawiło się logo „Moja ulubiona”.
- Staramy się marketingowo podążać za naszym flagowym produktem, a więc wspomnianym twarożkiem. Jego rozpoznawalność sięga daleko poza granice regionu, stąd decyzja, by wykorzystać tę ogólnopolską popularność w odniesieniu do naszych nowych propozycji - wyjaśnia Marek Kapica. - Nie wykluczam, że pod tą marką w przyszłości pojawią się kolejne produkty.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?