Od 1 września sale obsługi klientów są czynne w ten dzień od godz. 8 do 18, czyli o godzinę dłużej niż dotychczas. W pozostałe dni robocze sprawy można załatwiać w godz. 8-15.
- Wprowadzona zmiana jest reakcją na potrzeby klientów. Z pozyskanych informacji wynikało, iż mimo wydłużonych godzin pracy w poniedziałki do 17, nie wszyscy klienci mieli możliwość dotarcia do ZUS-u przed godziną jego zamknięcia - wyjaśnia Monika Kiełczyńska, rzecznik ZUS na woj. łódzkie.
Zakład uruchamia też nowy portal informacyjny. Przeładowaną treścią i mało czytelną stronę zastąpiła nowoczesna i łatwa w obsłudze witryna, która jest jeszcze w trakcie testowania i funkcjonuje pod adresem beta.zus.pl Padają zapowiedzi, że portal nadal będzie udoskonalany i rozbudowywany.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?