Akcja zainicjowana w 2009 roku przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego- Browary Polskie i Komendę Główną Policji ma zwrócić uwagę sprzedawców i świadków sprzedaży na to, że dorosły wygląd nie zawsze oznacza pełnoletności upoważniającej do zakupu napojów alkoholowych.
- Kampanię będziemy realizować w wybranych gminach powiatu wieluńskiego, gdzie przeprowadzimy m.in. szkolenia dla sprzedawców alkoholi i zrealizujemy programy profilaktyczne – informuje Maciej Olejnik, prezes zarządu Stowarzyszenia „Poplon”. – Partnerem dla naszych działań jest policja, a patronat nad akcją przyjął starosta Andrzej Stępień.
Na czwartek na godzinę 10 w sali 126 wieluńskiego starostwa zaplanowano inagurację kampanii.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?