Zasięg udało się przywrócić dzięki uruchomieniu w Pajęcznie nowej stacji bazowej. Ulokowano ją w południowej części miasta, przy ul. Ściegiennej, dokładnie w tym samym miejscu, gdzie znajduje się także nadajnik PTK Centertel.
Klienci Plusa potwierdzają, że ze złapaniem zasięgu nie ma już większych problemów. Ale nie czują się usatysfakcjonowani.
- Oczekuję od operatora jakiegoś zadośćuczynienia, w postaci np. dodatkowych minut do wykorzystania - mówi pani Elżbieta z Pajęczna.
Inni są bardziej stanowczy.
- Jestem już po rozmowie z mecenasem w sprawie odszkodowania - opowiada jeden z pajęczańskich przedsiębiorców. - Przez dwa tygodnie nasi klienci mieli mocno utrudniony kontakt z firmą, co odbiło się na naszej reputacji i dochodach.
Przypomnijmy, że dotychczasowa stacja Plusa działała na terenie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej. Kłopoty z zasięgiem pojawiły się, gdy OSM odłączyła zasilanie. Stało się tak dlatego, że umowa dzierżawy wygasła, a operator nie zgodził się na nową stawkę czynszu.
W temacie oczekiwań mieszkańców Pajęczna przedstawiciele operatora ograniczają się do suchych komunikatów.
- Każdy klient może zgłosić reklamację i każda reklamacja zostanie zbadana w trybie indywidualnym - mówi jedynie Arkadiusz Majewski z Polkomtela.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?