Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wieluńskie starostwo znów zamknięte, urząd miasta przechodzi na system zmianowy

OPRAC.: ryb
Wskutek kryzysu epidemicznego Starostwo Powiatowe w Wieluniu znów będzie niedostępne dla interesantów. Urząd Miejski będzie funkcjonował w systemie zmianowym.

Starostwo będzie niedostępne dla interesantów od poniedziałku 22 marca. Do urzędu będą wpuszczane tylko osoby, które nie mogą załatwić swoich spraw w inny sposób i tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Również od 22 marca burmistrz wprowadza w urzędzie miasta system zmianowy. Urzędnicy będą podzieleni na grupy. Jedni będą pracować w urzędzie do południa, a potem w domu, drudzy na odwrót - rano zdalnie, popołudniem w biurach.

Komunikat starostwa

Starostwo Powiatowe w Wieluniu będzie niedostępne dla interesantów od 22 marca 2021 r. do odwołania.

Sprawy pilne, wymagające osobistego stawiennictwa w Urzędzie, będą załatwiane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem merytorycznym.

Kontakt z Urzędem zostaje ograniczony do formy listownej, elektronicznej i telefonicznej.

Dokumenty, pisma i wnioski można również składać osobiście do wyłożonego w holu budynku pojemnika.

KONTAKTY DO WYDZIAŁÓW STAROSTWA

Komunikat urzędu miasta

Uprzejmie informujemy, że Urząd Miejski w Wieluniu od dnia 22 marca do 9 kwietnia 2021 roku na podstawie zarządzenia Burmistrza Wielunia nr 65/21 pracuje w godzinach od 7.00 do 17.00, z przerwą w godz. 12.00 – 12.15.

Reorganizacja spowodowana jest wprowadzeniem zmianowego systemu pracy w Urzędzie.

Ponadto urząd funkcjonuje w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów, za wyjątkiem zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.

Do zadań tych należą sprawy z zakresu:

1) rejestracji stanu cywilnego

2) ewidencji ludności i dowodów osobistych

3) świadczenia usług komunalnych

4) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

5) ochrony środowiska - decyzje środowiskowe

6) dodatków mieszkaniowych

7) obsługi wniosków z programu "Czyste powietrze"

Jednocześnie informujemy, że jeżeli nie ma konieczności osobistego pojawienia się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, sprawy urzędowe można załatwiać za pomocą:

1) Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Wieluniu na platformie ePUAP, adres elektroniczny /um_wielun/skrytka

2) Poczty elektronicznej: [email protected]

3) Kontaktu telefonicznego – wykaz wydziałów i numery telefonów dostępne są na stronach: www.bip.um.wielun lub www.um.wielun.plProsimy o wybranie dogodnej i bezpiecznej dla Państwa formy kontaktu.

od 7 lat
Wideo

Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wielun.naszemiasto.pl Nasze Miasto