Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wieluń: Nie ma chętnych do wygrania 2,5 tys. zł

Daniel Sibiak
Tylko jedna praca wpłynęła póki co na konkurs na logo i hasło promujące gminę Wieluń, organizowany przez magistrat. W ratuszu mają jednak nadzieję, że prac przybędzie, bo termin ich składania upływa dopiero 30 marca.

- Myślę, że zainteresowanie będzie większe. Spodziewamy się, że prace zostaną nadesłane ostatniego dnia - przypuszcza Magdalena Kopańska, doradca burmistrza ds. promocji. - Mieszkańcy dzwonią do nas bowiem, dopytując o szczegóły konkursu.

Zwycięzca konkursu otrzyma 2,5 tys. zł. Co trzeba zrobić, aby wygrać?

- Stawiamy na projekty, które oddadzą najlepiej charakter i historię Wielunia oraz na oryginalność. Liczą się też łatwość rozpoznawania i zapamiętania hasła oraz logo - dodaje Magdalena Kopańska.

Muszą spełniać jednak określone warunki: działać jako symbol, zawierać znak graficzny - logotyp Wielunia i hasło promujące, równie dobrze funkcjonować w wersji kolorowej, jak i czarno-białej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Wieluń: Nie ma chętnych do wygrania 2,5 tys. zł - Wieluń Nasze Miasto

Wróć na wielun.naszemiasto.pl Nasze Miasto