Od 2 kwietnia inkasenci wieluńskiej komunalki nie sprawdzają stanu zużycia wody w domach (nie dotyczy zabudowy wielorodzinnej). Bez względu na to można na bieżąco opłacać rachunki za wodę i ścieki. Jak podać stan licznika i uzyskać fakturę?
Są cztery sposoby przekazania do spółki informacji o aktualnym stanie wodomierza:
- za pomocą formularza „Podaj stan wodomierza” - KLIKNIJ;
- telefonicznie na nr tel.: 43 843 31 15 wew. 32 (zadzwoń i powiedz);
- SMS / MMS na nr tel.: 503 056 326 (wyślij stan / zdjęcie wodomierza oraz swoje dane pozwalające zidentyfikować Klienta: Imię i nazwisko, adres, nr Klienta, nr wodomierza);
- mailowo: [email protected] (wyślij stan / zdjęcie wodomierza oraz swoje dane pozwalające zidentyfikować Klienta: Imię i nazwisko, adres, nr Klienta, nr wodomierza).
Faktury mogą być przekazywane za pomocą poczty lub w formie elektronicznej.
Z dniem 6 kwietnia Przedsiębiorstwo Komunalne wprowadziło usługę dostarczania faktur w formie elektronicznej. E-fakturę można uzyskać bezpłatnie. Wymaga to jednak złożenia stosownego oświadczenia, które można pobrać TUTAJ. Jak dostarczyć dokument?
- Skan lub zdjęcie podpisanego oświadczenia przesłać na adres: [email protected];
- Podpisane oświadczenie przesłać listem na adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń;
- osobiście do siedziby spółki (opcja dostępna po odwołaniu stanu epidemicznego).
Kasa zakładu przy ul. Zamenhofa pozostaje nieczynna. Płatności należy dokonywać przelewem.
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?