Pierwsze zadanie polegało na poznawaniu kształtów i figur geometrycznych. Przedszkolaki wraz ze swoimi paniami przeniosły się do Czarodziejskiej Krainy Figur Geometrycznych.Zabawy przygotowane przez panie, nie tylko wprowadziły dzieci w świat figur geometrycznych i zagadnień matematycznych, ale równocześnie rozwijały ich wyobraźnię, fantazję i kreatywność.
-Kolejne zadanie postawione przedszkolakom miało na celu wyuczenie nawyku wynajdywania charakterystycznych punktów w otoczeniu, mogących ułatwić odnalezienie się w różnych miejscach. W ramach tego zadania nauczyciele zorganizowali wycieczkę pt. „Poznaję swoje otoczenie”, podczas której okazało się, że dzieci miały bardzo dobrą orientację w terenie oraz wiedziały w jakim kierunku poszłyby, gdyby się zgubiły- mówi Barbara Bożek.
Podczas trzeciego z dziewięciu zadań przedszkolaki dostrzegły powtarzalności następujących po sobie pór roku, dni, dat w kalendarzu. W związku ze zróżnicowaną wiekowo grupą odbiorców nauczycielki postawiły na aktywny udział w zajęciach, które wykorzystywały nowe rozwiązania technologiczne. 3, 4 latki zapoznały się z powtarzalnością pór dnia, 4,5 latki pór roku, natomiast 5,6 latki dni tygodnia.
Wykonanie poszczególnych zadań jest oceniane na bieżąco przez jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizatora konkursu.
-W realizacji zadań pomagają rodzice przedszkolaków, za co im serdecznie dziękujemy- dodają przedszkolanki.
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?