Wypełnione wnioski wraz z niezbędnymi załącznikami należy składać do 13 maja 2016 r. w Urzędzie Gminy Pątnów (sekretariat, I piętro, pok. nr 20) lub drogą pocztową na adres Urzędu Gminy Pątnów – Pątnów 48, 98-335 Pątnów.
Formularze wniosków dostępne są u Sołtysów, w Urzędzie Gminy Pątnów, oraz na stronie internetowej – www.patnow.pl.
Finansowaniem będą objęte: demontaż, przygotowanie do transportu, załadunek i transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.
Finansowanie nie obejmuje natomiast kosztów związanych z zakupem i montażem nowego pokrycia dachowego, kosztów demontażu powierzchni z innych materiałów niż zawierające azbest, elementów towarzyszących rozbiórce oraz kosztów zabezpieczenia konstrukcji przed warunkami atmosferycznymi.
Źródłem finansowania zadania będzie dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (do 99% kosztów realizacji zadania) oraz środki własne z budżetu Gminy Pątnów.
Wszelkie informacje w przedmiotowej sprawie uzyskać można w Urzędzie Gminy Pątnów oraz na stronie internetowej – www.patnow.pl
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.0/images/video_restrictions/0.webp)
Jak kupić dobry miód? 7 kroków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?