MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Mieszkańcy gminy Pątnów mogą składać wnioski o usunięcie azbestu

Redakcja
Wójt Gminy Pątnów informuje o możliwości składania wniosków na sfinansowanie usunięcia z nieruchomości azbestu i wyrobów zawierających azbest.

Wypełnione wnioski wraz z niezbędnymi załącznikami należy składać do 13 maja 2016 r. w Urzędzie Gminy Pątnów (sekretariat, I piętro, pok. nr 20) lub drogą pocztową na adres Urzędu Gminy Pątnów – Pątnów 48, 98-335 Pątnów.

Formularze wniosków dostępne są u Sołtysów, w Urzędzie Gminy Pątnów, oraz na stronie internetowej – www.patnow.pl.

Finansowaniem będą objęte: demontaż, przygotowanie do transportu, załadunek i transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.

Finansowanie nie obejmuje natomiast kosztów związanych z zakupem i montażem nowego pokrycia dachowego, kosztów demontażu powierzchni z innych materiałów niż zawierające azbest, elementów towarzyszących rozbiórce oraz kosztów zabezpieczenia konstrukcji przed warunkami atmosferycznymi.

Źródłem finansowania zadania będzie dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (do 99% kosztów realizacji zadania) oraz środki własne z budżetu Gminy Pątnów.

Wszelkie informacje w przedmiotowej sprawie uzyskać można w Urzędzie Gminy Pątnów oraz na stronie internetowej – www.patnow.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak kupić dobry miód? 7 kroków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wielun.naszemiasto.pl Nasze Miasto