18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kto wygrał konkurs na logo Wielunia?

Daniel Sibiak
Podczas dzisiejszej konferencji burmistrz przedstawił zwycięzcę konkursu i jego pracę. 2,5 tysiąca złotych nagrody otrzyma Michał Dudek
Podczas dzisiejszej konferencji burmistrz przedstawił zwycięzcę konkursu i jego pracę. 2,5 tysiąca złotych nagrody otrzyma Michał Dudek Daniel Sibiak
Michał Dudek został zwycięzcą konkursu na logo i hasło promujące gminę Wieluń. Graficzne opracowanie logo zajęło mu zaledwie 4 godziny, bo na co dzień zawodowo zajmuje się grafiką. Trochę dłużej myślał nad połączeniem kolorystyki. Najwięcej czasu zajęło mu jednak wymyślenie hasła.

– Chciałem, aby było ono uniwersalne nie tylko dla mieszkańców Wielunia, ale i osób z zewnątrz. Słowo „sprzyja” jest synonimem słowa „pomaga”, bo Wieluń sprzyja w różnych rodzajach aktywności i zdecydowałem, że pozostawię to takie nie do końca dopowiedziane. Jeśli chodzi o zarys graficzny, to nie ma takich rzeczy, które określają Wieluń poza ratuszem i murami. Dla osoby, która wjeżdża, to jest pierwsza rzecz, która się rzuca w oczy. W swoim projekcie postawiłem jednak na dynamikę, żeby odciąć się od używanych szablonów, po to by kolorystyka nie była nudna. Chodzi o to, żeby rzucało się w oczy i odróżniało na tle innych – mówił podczas dzisiejszej konferencji Michał Dudek.

Zwycięzca konkursu po podpisaniu umowy otrzyma 2,5 tys. zł nagrody. Przypomnijmy, że wyboru najlepszego logo i hasła promującego gminę Wieluń spośród 44 nadesłanych prac dokonała komisja konkursowa w składzie: burmistrz Janusz Antczak, Magdalena Kopańska, doradca burmistrza ds. promocji, Piotr Radowski, szef Rady Miejskiej, Anna Macińska, instruktor-plastyk z WDK, Tomasz Spcyhała, etnograf z MZW oraz Emilia Urbaniak, przewodnicząca Młodzieżowej Rady Miejskiej.

Czy wybrana praca posłuży jako logo Wielunia. Burmistrz Janusz Antczak zapewnia, że na pewno zostanie wykorzystana do promocji miasta choćby, jako logo gadżetów promocyjnych m.in. koszulek.
– Niewiele miast nie ma jeszcze własnego logo. Projekt, który wygrał w konkursie może nie jest jeszcze ostateczną wersją, ale to wielki krok do przodu. Mając projekt dopracujemy teraz koncepcję, w jaki sposób najlepiej go wykorzystaćOficjalna decyzja czy będzie to logo Wielunia jeszcze przed nami – mowi burmistrz Antczak.

Zobacz wszystkie zgłoszone projekty

od 12 lat
Wideo

92. Derby Rzeszowa: Stal pokonuje Resovię 2:0

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wielun.naszemiasto.pl Nasze Miasto