Obowiązkiem kierownika wyłonionego w drodze konkursu będzie m.in. współpraca ze środkami masowego przekazu, opracowanie koncepcji materiałów promocyjnych i informacyjnych, koordynacja działań promocyjnych i informacyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny realizacji tych działań przez gminne jednostki organizacyjne, pozyskiwanie źródeł finansowania dla realizacji zadań promocyjnych Gminy, uzgadnianie planów imprez i innych działań promujących Gminę proponowanych przez niezależnych organizatorów, nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem wizerunku herbu Gminy Wieluń oraz loga Wielunia, koordynowanie spraw związanych ze współpracą zagraniczną Gminy z miastami partnerskimi, obsługa Młodzieżowej Rady Miejskiej, redagowanie Informatora Gminy Wieluń, redagowanie portalu Gminy Wieluń, koordynowanie udziału przedstawicieli Gminy Wieluń w targach, wystawach promujących Gminę, współorganizowanie imprez kulturalnych, sportowych oraz kulturalno-oświatowych, współpraca z podmiotami realizującymi zadania w zakresie poprawy infrastruktury turystycznej.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego oraz dopiskiem " Konkurs na wolne kierownicze stanowisko w Urzędzie Miejskim w Wieluniu", w pok. nr 1, przy placu Kazimierza Wielkiego 1 lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, w terminie do dnia 3 marca.
Szczegółowe informacje na temat konkursu można uzyskać pod nr tel. 43 886 02 14 lub na stronie internetowej Gminy Wieluń.
Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?