18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Poczta otwiera nowoczesne punkty w Warszawie. To będzie rewolucja?

Justyna Koszewska
Czy to koniec ery tradycyjnych okienek i kolejek przy odbieraniu przesyłek na poczcie? Samoobsługowa strefa działająca przez całą dobę, nowoczesny design i zmiana kolorystyki – to wizytówka trzech modelowych placówek Poczty Polskiej, które uruchomiono właśnie w stolicy.

Nowoczesne punkty otwarto na Placu Szembeka, na ul. Kazimierzowskiej i w Alei Niepodległości. – Chcemy, aby Poczta kojarzyła się przede wszystkim z miejscem profesjonalnej obsługi klientów. To zmiana nie tylko pod względem jakości, ale także funkcjonalności. Nowe lokale mają w przyjazny dla klientów sposób oferować im całą paletę produktów Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej - mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Podstawowa zmian we wnętrzach nowych placówek to wydzielenie czterech stref usług:
pocztowej, w której można wysyłać i odbierać listy oraz paczki, a także dokonywać wpłat i wypłat,
bankowo-ubezpieczeniowej, gdzie klienci będą mogli otwierać konta, lokaty i wykupywać polisy,
handlowej - umożliwiającą zakup kartek pocztowych czy prasy oraz strefy samoobsługowej. W tej ostatniej klienci sami mogą nadać lub odebrać listy i paczki, a automatyczne urządzenia działają przez całą dobę.

Czytaj także: Radni nadali nazwy stacjom II linii metra. Nie będzie stacji "Powiśle" i "Nowy Świat"

W nowych placówkach klienci nie zobaczą także tradycyjnych okienek, które zostały zastąpione przez nowoczesne stanowiska do obsługi klientów. Zmianie uległa również kolorystyka lokali, w których dominują teraz kolory czerwony i biały.

Do końca roku w całej Polsce pojawi się około 50 nowoczesnych placówek. Przedstawiciele Poczty Polskiej podają, że nowe punkty powstaną w miejscach, gdzie zapotrzebowanie na usługi grupy pocztowej jest największe.

Czytaj także: Milowy krok w nauce: wydano zgodę na budowę najnowocześniejszego laboratorium badawczego w Polsce!

Wiceprezes Poczty Polskiej, Mariusz Zarzycki, podkreśla, że zmiany są wynikiem realizacji nowej strategii spółki, której jednym z podstawowych założeń jest poprawa jakości obsługi klientów - Do tej pory Poczta Polska w sposób istotny poprawiła już terminowość doręczeń i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Uprościła ofertą i wdrożyła m.in. nowoczesne usługi kurierskie. Już dziś klienci mogą korzystać z pierwszych e-usług czyli poczty hybrydowej, łączącej e-mail z tradycyjnym listem, np. dzięki neokartce, którą można wysłać z Internetu, a Poczta doręcza ją fizycznie do adresata – wylicza Mariusz Zarzycki.

Uzupełnieniem pocztowej rewolucji jest zmiana logo i nowa strona internetowa działająca od końca stycznia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na mazowieckie.naszemiasto.pl Nasze Miasto