Nowoczesne punkty otwarto na Placu Szembeka, na ul. Kazimierzowskiej i w Alei Niepodległości. – Chcemy, aby Poczta kojarzyła się przede wszystkim z miejscem profesjonalnej obsługi klientów. To zmiana nie tylko pod względem jakości, ale także funkcjonalności. Nowe lokale mają w przyjazny dla klientów sposób oferować im całą paletę produktów Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej - mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Podstawowa zmian we wnętrzach nowych placówek to wydzielenie czterech stref usług:
pocztowej, w której można wysyłać i odbierać listy oraz paczki, a także dokonywać wpłat i wypłat,
bankowo-ubezpieczeniowej, gdzie klienci będą mogli otwierać konta, lokaty i wykupywać polisy,
handlowej - umożliwiającą zakup kartek pocztowych czy prasy oraz strefy samoobsługowej. W tej ostatniej klienci sami mogą nadać lub odebrać listy i paczki, a automatyczne urządzenia działają przez całą dobę.
Czytaj także: Radni nadali nazwy stacjom II linii metra. Nie będzie stacji "Powiśle" i "Nowy Świat"
W nowych placówkach klienci nie zobaczą także tradycyjnych okienek, które zostały zastąpione przez nowoczesne stanowiska do obsługi klientów. Zmianie uległa również kolorystyka lokali, w których dominują teraz kolory czerwony i biały.
Do końca roku w całej Polsce pojawi się około 50 nowoczesnych placówek. Przedstawiciele Poczty Polskiej podają, że nowe punkty powstaną w miejscach, gdzie zapotrzebowanie na usługi grupy pocztowej jest największe.
Czytaj także: Milowy krok w nauce: wydano zgodę na budowę najnowocześniejszego laboratorium badawczego w Polsce!
Wiceprezes Poczty Polskiej, Mariusz Zarzycki, podkreśla, że zmiany są wynikiem realizacji nowej strategii spółki, której jednym z podstawowych założeń jest poprawa jakości obsługi klientów - Do tej pory Poczta Polska w sposób istotny poprawiła już terminowość doręczeń i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Uprościła ofertą i wdrożyła m.in. nowoczesne usługi kurierskie. Już dziś klienci mogą korzystać z pierwszych e-usług czyli poczty hybrydowej, łączącej e-mail z tradycyjnym listem, np. dzięki neokartce, którą można wysłać z Internetu, a Poczta doręcza ją fizycznie do adresata – wylicza Mariusz Zarzycki.
Uzupełnieniem pocztowej rewolucji jest zmiana logo i nowa strona internetowa działająca od końca stycznia.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?